„Děti touží po poznání a my dospělí bychom měli být vděčni za možnost být jim na cestě tichým průvodcem.“
Pavlína Potočárová – Montessori průvodce mladší třídy
Pavlína pochází z Dvora Králové nad Labem. Po ukončení studia na obchodní škole odjela do Anglie, kde pracovala jako au-pair, věnovala se dětem z jiného kulturního prostředí a studovala angličtinu. V Anglii strávila sedm let. V roce 2014 se jí narodil syn Tadeáš a 3 roky na to dcera Violka. „Hledala jsem smysluplné aktivity a hračky na rozvoj jejich potenciálu a osobnosti. Montessori pedagogika mě oslovila nejvíce – přístupem k dětem a to, jak na ně působí a rozvíjí je. Moc si přeji, aby moje, ale i ostatní děti vzpomínaly na předškolní období jako na dobu, kdy měly možnost objevovat svět a být při tom sami sebou. Právě cesta k naplnění tohoto prostého přání mě dovedla až k mému novému poslání, být průvodcem dětí v montessori školce.“ V roce 2020 Pavlína absolvovala dva montessori kurzy zaměřené na věkovou skupinu 3-6 let pod vedením paní Dr. Štarkové a vystudovala střední pedagogickou školu a vystudovala diplomový montessori kurz pro děti ve věku 3-6let. Ráda cestuje, šije, zahrádkaří, poslouchá hudbu, učí se na klavír, cvičí jógu, medituje, vzdělává se, s dětmi peče zdravé dobroty a jezdí s rodinou na kole. „Doufám, že moje role průvodce pomůže dětem porozumět svému životu, svým potřebám a učinit vlastní svět barevným.“
Pavlína pochází z Dvora Králové nad Labem. Po ukončení studia na obchodní škole odjela do Anglie, kde pracovala jako au-pair, věnovala se dětem z jiného kulturního prostředí a studovala angličtinu. V Anglii strávila sedm let. V roce 2014 se jí narodil syn Tadeáš a 3 roky na to dcera Violka. „Hledala jsem smysluplné aktivity a hračky na rozvoj jejich potenciálu a osobnosti. Montessori pedagogika mě oslovila nejvíce – přístupem k dětem a to, jak na ně působí a rozvíjí je. Moc si přeji, aby moje, ale i ostatní děti vzpomínaly na předškolní období jako na dobu, kdy měly možnost objevovat svět a být při tom sami sebou. Právě cesta k naplnění tohoto prostého přání mě dovedla až k mému novému poslání, být průvodcem dětí v montessori školce.“ V roce 2020 Pavlína absolvovala dva montessori kurzy zaměřené na věkovou skupinu 3-6 let pod vedením paní Dr. Štarkové a vystudovala střední pedagogickou školu a vystudovala diplomový montessori kurz pro děti ve věku 3-6let. Ráda cestuje, šije, zahrádkaří, poslouchá hudbu, učí se na klavír, cvičí jógu, medituje, vzdělává se, s dětmi peče zdravé dobroty a jezdí s rodinou na kole. „Doufám, že moje role průvodce pomůže dětem porozumět svému životu, svým potřebám a učinit vlastní svět barevným.“
Ing. Blanka Kaiseršotová, Dis. – Montessori průvodce mladší třídy
Blanka pochází z Prahy, má 2 děti. Vystudovala Českou zemědělskou univerzitu v Praze, obor Tropické a subtropické zemědělství. Poté odjela do Irska. Po návratu pracovala v komerčním sektoru. Po narození dcery absolvovala kurz Respektovat a být respektován a sérii 8 montessori kurzů vedených Dr. Štarkovou ze Slovenska. V roce 2014 úspěšně absolvovala dvou leté studium montessori pedagogiky pod Association Montessori Internationale (AMI), zaměřené na věkovou skupinu 3-6 let. Vystudovala vyšší odbornou školu pedagogickou.
Hraje na flétnu a miluje zpěv a zahrádkaření.
Blanka pochází z Prahy, má 2 děti. Vystudovala Českou zemědělskou univerzitu v Praze, obor Tropické a subtropické zemědělství. Poté odjela do Irska. Po návratu pracovala v komerčním sektoru. Po narození dcery absolvovala kurz Respektovat a být respektován a sérii 8 montessori kurzů vedených Dr. Štarkovou ze Slovenska. V roce 2014 úspěšně absolvovala dvou leté studium montessori pedagogiky pod Association Montessori Internationale (AMI), zaměřené na věkovou skupinu 3-6 let. Vystudovala vyšší odbornou školu pedagogickou.
Hraje na flétnu a miluje zpěv a zahrádkaření.
Michaela Gartová – Montessori průvodce mladší třídy
Michaela pochází z Karlíka. Vystudovala obor technicko-administrativní pracovník. Absolvovala kurzy NIDV Sociální dovednosti předškolního pedagoga 1 a Sociální dovednosti předškolního pedagoga 2. Ve Zvonečku působí od roku 2017. „K této práci mě přivedla touha pracovat s dětmi již v útlém věku. Bylo mi šest let, když jsem doma rodičům říkala, že chci být paní učitelkou ve školce. Od té doby mě to nepustilo a splnil se mi jeden z mých velkých snů. Sama mám dvě děti a neznám lepší práci, než je být matkou svým dětem a průvodcem té ostatní drobotině. Je krásné pozorovat, jak se děti učí, doslova nasávají vědomosti a osvojují si věci, které neznají. Práci s dětmi miluji a moc mě baví.“
Ráda čte, jezdí na kole, cestuje a venčí pejska.
Michaela pochází z Karlíka. Vystudovala obor technicko-administrativní pracovník. Absolvovala kurzy NIDV Sociální dovednosti předškolního pedagoga 1 a Sociální dovednosti předškolního pedagoga 2. Ve Zvonečku působí od roku 2017. „K této práci mě přivedla touha pracovat s dětmi již v útlém věku. Bylo mi šest let, když jsem doma rodičům říkala, že chci být paní učitelkou ve školce. Od té doby mě to nepustilo a splnil se mi jeden z mých velkých snů. Sama mám dvě děti a neznám lepší práci, než je být matkou svým dětem a průvodcem té ostatní drobotině. Je krásné pozorovat, jak se děti učí, doslova nasávají vědomosti a osvojují si věci, které neznají. Práci s dětmi miluji a moc mě baví.“
Ráda čte, jezdí na kole, cestuje a venčí pejska.
Mgr. et Bc. Pavla Pánková – hlavní anglický průvodce
Pavla pochází z Karlovarska, má jednoho syna.
Studovala na Filozofické fakultě Západočeské univerzity v Plzni, bakalářský obor Humanitní studia a magisterský obor Evropská kulturní studia. V letech 2008 až 2018 žila ve Velké Británii, kde studovala angličtinu, cestovala, pracovala jako au-pair a nanny, působila také jako dobrovolník na základní škole Bempton Primary School. V Anglii absolvovala mimo jiné jazykové kurzy City and Guilds of London Institute a Oxford Cambridge and RSA Examinations. Kromě bohatých zkušeností s dětmi ze zahraničí má Pavla také osobní zkušenost s bilingvní výchovou svého syna, který se narodil v Anglii a hovoří plynně anglicky a česky. Její přístup k dětem nejvíce ovlivnily publikace psycholožky a psychoterapeutky Isabelle Filliozat. Ráda cestuje, čte, vzdělává se, tančí, zpívá, medituje, masíruje, zajímá se o umění.
Pracovat jako průvodce dětí a být součástí úžasného kolektivu považuje za skvělou životní zkušenost.
Pavla pochází z Karlovarska, má jednoho syna.
Studovala na Filozofické fakultě Západočeské univerzity v Plzni, bakalářský obor Humanitní studia a magisterský obor Evropská kulturní studia. V letech 2008 až 2018 žila ve Velké Británii, kde studovala angličtinu, cestovala, pracovala jako au-pair a nanny, působila také jako dobrovolník na základní škole Bempton Primary School. V Anglii absolvovala mimo jiné jazykové kurzy City and Guilds of London Institute a Oxford Cambridge and RSA Examinations. Kromě bohatých zkušeností s dětmi ze zahraničí má Pavla také osobní zkušenost s bilingvní výchovou svého syna, který se narodil v Anglii a hovoří plynně anglicky a česky. Její přístup k dětem nejvíce ovlivnily publikace psycholožky a psychoterapeutky Isabelle Filliozat. Ráda cestuje, čte, vzdělává se, tančí, zpívá, medituje, masíruje, zajímá se o umění.
Pracovat jako průvodce dětí a být součástí úžasného kolektivu považuje za skvělou životní zkušenost.
Simona Matějíčková – montessori průvodce starší třídy
Vystudovala předškolní a mimoškolní pedagogiku na škole Mills v Praze. Absolvovala akreditovaný kurz logopedického asistenta a kurz předškolní diagnostiky. Na pozici průvodce ve Zvonečku pracuje od školního roku 2022/2023. Nejdůležitější ve vztahu k dětem je pro ni porozumění a empatie. Má ráda zvířata, tvoření a procházky do přírody. Nejdůležitější je pro ni pocit bezpečí vašich dětí a aby byly ve školce spkojení a rády.
Vystudovala předškolní a mimoškolní pedagogiku na škole Mills v Praze. Absolvovala akreditovaný kurz logopedického asistenta a kurz předškolní diagnostiky. Na pozici průvodce ve Zvonečku pracuje od školního roku 2022/2023. Nejdůležitější ve vztahu k dětem je pro ni porozumění a empatie. Má ráda zvířata, tvoření a procházky do přírody. Nejdůležitější je pro ni pocit bezpečí vašich dětí a aby byly ve školce spkojení a rády.
Denisa Ambrožová – montessori průvodce starší třídy
….
….
Jsem ráda, že mohu provázet děti v jejich rozvoji zde ve Zvonečku.
Anna Kodríková – montessori průvodce starší třídy
Anička pochází z Českých Budějovic, kde absolvovala základní školu s rozšířenou výukou hudební výchovy a zde také od malička chodila do skauta – nejdříve jako člen, později jako vedoucí. Vystudovala geografii na Přírodovědecké fakultě v Praze a po dodělání pedagogického minima jí to zaválo k činnosti, kterou už dobře znala ze skautského oddílu – k práci s dětmi. Působila jak v lesní školce, tak v Montessori škole na Beránku (Přírodní vědy, hudební výchova), učila ve školce kroužek Vědecké pokusy. Absolvovala kurzy Moderní pedagogika postavená na zákl. principech Montessori programu (Erudio Montessori s.r.o.), NTC systém učení I. (Mensa ČR), kurz Muzikoterapie (Muzikoterapeutická asociace ČR) a další. Zejména přes léto provádí jako horská průvodkyně po horách Evropy a od té doby co má děti (2018 a 2020) pořádá i výlety do přírody s dětmi. Miluje hudbu, spontánní tanec, malování, toulky po horách všeho druhu, běhání, běžky a pohyb obecně a po ročním pobytu v Itálii i Italštinu a Italské Apeniny. Zajímá se o psychologii a duchovní stránku člověka a baví ji to vše pozorovat při práci s dětmi, inspirovat děti přírodou, hudbou a pohybem.
Anička pochází z Českých Budějovic, kde absolvovala základní školu s rozšířenou výukou hudební výchovy a zde také od malička chodila do skauta – nejdříve jako člen, později jako vedoucí. Vystudovala geografii na Přírodovědecké fakultě v Praze a po dodělání pedagogického minima jí to zaválo k činnosti, kterou už dobře znala ze skautského oddílu – k práci s dětmi. Působila jak v lesní školce, tak v Montessori škole na Beránku (Přírodní vědy, hudební výchova), učila ve školce kroužek Vědecké pokusy. Absolvovala kurzy Moderní pedagogika postavená na zákl. principech Montessori programu (Erudio Montessori s.r.o.), NTC systém učení I. (Mensa ČR), kurz Muzikoterapie (Muzikoterapeutická asociace ČR) a další. Zejména přes léto provádí jako horská průvodkyně po horách Evropy a od té doby co má děti (2018 a 2020) pořádá i výlety do přírody s dětmi. Miluje hudbu, spontánní tanec, malování, toulky po horách všeho druhu, běhání, běžky a pohyb obecně a po ročním pobytu v Itálii i Italštinu a Italské Apeniny. Zajímá se o psychologii a duchovní stránku člověka a baví ji to vše pozorovat při práci s dětmi, inspirovat děti přírodou, hudbou a pohybem.
Kateřina Šímová – montessori průvodce starší třídy
Kateřina pochází z Jičína. Vystudovala Střední pedagogickou školu v Nové Pace, následně absolvovala magisterské studium na Masarykově univerzitě v oboru učitelství pro první stupeň se specializací na AJ. Během studií pracovala jako au-pair ve Velké Británii a studovala jeden semestr v Berlíně – obor AJ. Během své učitelské praxe absolvovala řadu i zahraniční kurzů, týkajících se většinou metodologie výuky AJ. Ze zájmu a z lásky k divadlu vystudovala i dva semestry dramatické výchovy na pedagogické fakultě. Po ukončení studií si chtěla vyzkoušet výuku v praxi na základní škole. „Naskytla se mi skvělá příležitost vyučovat angličtinu na ZŠ zaměřené na výuku jazyků. Tuto práci s dětmi jsem si velmi oblíbila.“ Má dvě malé děti – dceru a syna. S nimi odkryla kouzlo práce s těmi nejmenšími, a proto využila šance vyzkoušet si práci v mateřské škole. „Líbí se mi koncepce Montessori a celkový duch Zvonečku mě naprosto okouzlil. Jsem velmi vděčná za tuto úžasnou příležitost pracovat ve skvělém kolektivu, na krásném místě, s úžasnými dětmi.“ Kateřina ráda cestuje a poznává cizí kultury, ze sportů má nejraději cyklistiku, in – line brusle a lyžování. Miluje zvířata, doma s nimi žije pejsek, dvě kočičky a mají několik insektárií se strašilkami. Když je čas, ráda čtu a poslouchám hudbu. Nově se učím šít.
Kateřina pochází z Jičína. Vystudovala Střední pedagogickou školu v Nové Pace, následně absolvovala magisterské studium na Masarykově univerzitě v oboru učitelství pro první stupeň se specializací na AJ. Během studií pracovala jako au-pair ve Velké Británii a studovala jeden semestr v Berlíně – obor AJ. Během své učitelské praxe absolvovala řadu i zahraniční kurzů, týkajících se většinou metodologie výuky AJ. Ze zájmu a z lásky k divadlu vystudovala i dva semestry dramatické výchovy na pedagogické fakultě. Po ukončení studií si chtěla vyzkoušet výuku v praxi na základní škole. „Naskytla se mi skvělá příležitost vyučovat angličtinu na ZŠ zaměřené na výuku jazyků. Tuto práci s dětmi jsem si velmi oblíbila.“ Má dvě malé děti – dceru a syna. S nimi odkryla kouzlo práce s těmi nejmenšími, a proto využila šance vyzkoušet si práci v mateřské škole. „Líbí se mi koncepce Montessori a celkový duch Zvonečku mě naprosto okouzlil. Jsem velmi vděčná za tuto úžasnou příležitost pracovat ve skvělém kolektivu, na krásném místě, s úžasnými dětmi.“ Kateřina ráda cestuje a poznává cizí kultury, ze sportů má nejraději cyklistiku, in – line brusle a lyžování. Miluje zvířata, doma s nimi žije pejsek, dvě kočičky a mají několik insektárií se strašilkami. Když je čas, ráda čtu a poslouchám hudbu. Nově se učím šít.